بلاگ شخصی حمید مهدوی

بلاگ شخصی حمید مهدوی

بلاگ شخصی حمید مهدوی

بلاگ شخصی حمید مهدوی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به نام محبوب دلها

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۹ ب.ظ
به نام محبوب دلها
این اولین پست من در بلاگ شخصی من هست.
از این پس نوشته های شخصی من در این وبلاگ منتشر خواهند شد.
پس آدرس بلاگ من رو به خاطر داشته باشید.
در ضمن فراموش کردم خودم رو معرفی کنم، من حمید مهدوی طراح وب و وبلاگنویس هستم و در حال حاضر مدیریت تبیان اول رو بر عهده دارم
  • حمید مهدوی

حمید مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی